Метровлак на столичното метро. Снимка: Булфото
Разминаване на влакове в "тръбата" между станциите "Жолио Кюри" и "Г.М. Димитров". Снимка: Булфото
Метровлак на станция "Младост 1". Снимка: Булфото
От месец септември 2012 г. в експлоатация е и най-новият участък, свързващ "Обеля" с "Лозенец". Снимка: Булфото
Влак на станция "Софийски университет Свети Климент Охридски". Снимка: Булфото
Някои от мотрисите са с нови цветови схеми, разработени от "Метрополитен". Снимка: Булфото
Влакове модел "Русич" са най-новата техника в "Метрополитен". Част от тях са климатизирани. Снимка: Булфото
Тунел от втория метродиаметър по време на строежа. Снимка: Булфото
Станция "Мария Луиза" дни преди да бъде пусната в експлоатация. Снимка: Булфото
През 1999 г. беше открита станция „Опълченска“, а през 2000 г. станция „Сердика“.
За периода от 2005 г. до 2009 г. поетапно беше построена отсечката от „Сердика“ до „Младост 1“.
От 31 август 2012 г. функционира и вторият метродиаметър, а по този начин подземната железница обслужва около 330 хиляди пътници дневно.
В бъдеще е планирано реализирането на трети метродиаметър от кв. "Васил Левски" към кв. "Овча Купел". Планирани са и разширения на вече съществуващата мрежа.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар